Darmowa dostawa od 99,00 zł

Najczęstsze pytania o gwarancje, reklamacje, serwis

FAQ – Gwarancja, Serwis i Reklamacje COROS

Zepsuł Ci się zegarek w okresie gwarancji

Standardowa gwarancja wynosi 2 lata od dnia dostarczenia produktu.
Masz 2 lata od dnia dostawy zegarka na zgłoszenie wady.
Naprawa lub wymiana zegarka odbywa się w ciągu 14 dni od uznania reklamacji.
Wszystkie koszty (naprawa, wymiana, przesyłka) pokrywa sprzedawca.

Zepsuł Ci się zegarek po gwarancji (płatny serwis)

Możesz skorzystać z płatnego serwisu COROS, który zapewnia odnowiony model z 12-miesięczną gwarancją.
Zamiast naprawy Twojego egzemplarza, otrzymujesz odnowiony zegarek „jak nowy” z roczną gwarancją.
1. Zgłoszenie online w COROS Repairs.
2. Otrzymanie etykiety zwrotnej i wybór zegarka zastępczego.
3. Opłata serwisowa.
4. Wysyłka zegarka.
5. Odbiór odnowionego urządzenia.
Cena zależy od modelu i usterki (np. bateria od 59 USD, ekran/przyciski od 79 USD).
Naprawiony sprzęt trafia do puli odnowionych zegarków. Dzięki temu proces jest szybszy, tańszy i bardziej ekologiczny.

Reklamacje i zasady zwrotu

Przez formularz RMA online lub mailowo: esklep@coros.com.pl.
Model zegarka, numer seryjny, opis wady, oczekiwania wobec sprzedawcy, dowód zakupu oraz zdjęcia wady.
14 dni od zgłoszenia. Brak odpowiedzi oznacza uznanie reklamacji.
RAVEN SPORT Sp. z o.o. | COROS
Panattoni City Logistics Kraków III
Ul. Dymarek 2L
31-983 Kraków
z dopiskiem „REKLAMACJA”.
Tak, sprzedawca odpowiada wobec przedsiębiorców indywidualnych zgodnie z kodeksem cywilnym.

 

 

 

 

pixelpixel