Kiedy Twój zegarek nie podlega gwarancji?
Kiedy Twój zegarek nie podlega gwarancji?
Produkty przerobione w sposób wykraczający poza parametry fabryczne lub przywrócone do stanu innego niż fabryczny.
Produkty, w których numer seryjny lub etykieta identyfikacyjna fabryki zostały zmodyfikowane, usunięte, przeniesione, sfałszowane, zatarte, zmienione bądź uczynione nieczytelnymi.
Uszkodzenia fizyczne obudowy lub elementów zewnętrznych, takie jak: zarysowania, przecięcia, pęknięcia, wgniecenia, odkształcenia czy złamania.
Zniszczenia komponentów, podzespołów lub całości konstrukcji urządzenia spowodowane m.in. zaniedbaniem, nieprawidłowym użyciem, wypadkiem, nadmiernym obciążeniem mechanicznym, elektrycznym lub elektromechanicznym.
Produkty utracone lub skradzione, a także brakujące elementy zestawu, części czy podzespoły.
Uszkodzenia o charakterze kosmetycznym, wykraczające poza normalne ślady użytkowania – w tym głębokie zarysowania, pęknięcia, wgniecenia, przebarwienia, powstałe na skutek niewłaściwego obchodzenia się, zaniedbania lub upuszczenia urządzenia.
Produkty narażone na działanie cieczy lub wilgoci powodujące rdzę, korozję, plamy, wycieki, uszkodzenia elektroniki lub podzespołów. Dotyczy to także skutków takich jak eksplozje czy oparzenia komponentów w wyniku kontaktu z płynami.
Produkty poddane działaniu substancji zewnętrznych, takich jak: farby, kleje, oleje, ciecze przewodzące, resztki smoły z papierosów, piasek, pył, brud lub nadmiar innych zanieczyszczeń.
Urządzenia uszkodzone w wyniku zdarzeń losowych, m.in. pożaru, powodzi, wichury, pioruna, trzęsienia ziemi, ekstremalnych warunków pogodowych, wypadku, uderzenia, użycia nadmiernej siły, kradzieży, przepalenia bezpieczników, przeciążenia obwodów lub niewłaściwego źródła zasilania.
Awarie powstałe wskutek korzystania z produktów, oprogramowania lub akcesoriów firm trzecich, które nie zostały dostarczone z urządzeniem ani zatwierdzone przez COROS.
Usterki wynikłe z nieautoryzowanego testowania, montażu, instalacji, konserwacji, regulacji czy napraw, które nie były przeprowadzone przez COROS ani zgodnie z ich wytycznymi.
Uszkodzenia powstałe podczas transportu, jeżeli produkt został wysłany w nieodpowiednim opakowaniu lub przy użyciu niewłaściwych materiałów zabezpieczających – zarówno w przypadku pierwotnego nabywcy, jak i kupującego z rynku wtórnego.
Produkty nabyte u sprzedawców nieautoryzowanych, w tym m.in. na platformach takich jak eBay (poza oficjalnym sklepem COROS), Amazon (poza oficjalnym sklepem Amazon Marketplace COROS) oraz inne witryny aukcyjne i handlowe. W przypadku wątpliwości co do statusu sprzedawcy należy skontaktować się z COROS w celu potwierdzenia.