Darmowa dostawa od 99,00 zł

Kiedy Twój zegarek nie podlega gwarancji?

Kiedy Twój zegarek nie podlega gwarancji?

  • Produkty przerobione w sposób wykraczający poza parametry fabryczne lub przywrócone do stanu innego niż fabryczny.

  • Produkty, w których numer seryjny lub etykieta identyfikacyjna fabryki zostały zmodyfikowane, usunięte, przeniesione, sfałszowane, zatarte, zmienione bądź uczynione nieczytelnymi.

  • Uszkodzenia fizyczne obudowy lub elementów zewnętrznych, takie jak: zarysowania, przecięcia, pęknięcia, wgniecenia, odkształcenia czy złamania.

  • Zniszczenia komponentów, podzespołów lub całości konstrukcji urządzenia spowodowane m.in. zaniedbaniem, nieprawidłowym użyciem, wypadkiem, nadmiernym obciążeniem mechanicznym, elektrycznym lub elektromechanicznym.

  • Produkty utracone lub skradzione, a także brakujące elementy zestawu, części czy podzespoły.

  • Uszkodzenia o charakterze kosmetycznym, wykraczające poza normalne ślady użytkowania – w tym głębokie zarysowania, pęknięcia, wgniecenia, przebarwienia, powstałe na skutek niewłaściwego obchodzenia się, zaniedbania lub upuszczenia urządzenia.

  • Produkty narażone na działanie cieczy lub wilgoci powodujące rdzę, korozję, plamy, wycieki, uszkodzenia elektroniki lub podzespołów. Dotyczy to także skutków takich jak eksplozje czy oparzenia komponentów w wyniku kontaktu z płynami.

  • Produkty poddane działaniu substancji zewnętrznych, takich jak: farby, kleje, oleje, ciecze przewodzące, resztki smoły z papierosów, piasek, pył, brud lub nadmiar innych zanieczyszczeń.

  • Urządzenia uszkodzone w wyniku zdarzeń losowych, m.in. pożaru, powodzi, wichury, pioruna, trzęsienia ziemi, ekstremalnych warunków pogodowych, wypadku, uderzenia, użycia nadmiernej siły, kradzieży, przepalenia bezpieczników, przeciążenia obwodów lub niewłaściwego źródła zasilania.

  • Awarie powstałe wskutek korzystania z produktów, oprogramowania lub akcesoriów firm trzecich, które nie zostały dostarczone z urządzeniem ani zatwierdzone przez COROS.

  • Usterki wynikłe z nieautoryzowanego testowania, montażu, instalacji, konserwacji, regulacji czy napraw, które nie były przeprowadzone przez COROS ani zgodnie z ich wytycznymi.

  • Uszkodzenia powstałe podczas transportu, jeżeli produkt został wysłany w nieodpowiednim opakowaniu lub przy użyciu niewłaściwych materiałów zabezpieczających – zarówno w przypadku pierwotnego nabywcy, jak i kupującego z rynku wtórnego.

  • Produkty nabyte u sprzedawców nieautoryzowanych, w tym m.in. na platformach takich jak eBay (poza oficjalnym sklepem COROS), Amazon (poza oficjalnym sklepem Amazon Marketplace COROS) oraz inne witryny aukcyjne i handlowe. W przypadku wątpliwości co do statusu sprzedawcy należy skontaktować się z COROS w celu potwierdzenia.

pixelpixel