Parowanie z innymi urządzeniami
Jeśli parujesz czujnik tętna z zegarkiem COROS, przejdź do System > Akcesoria > Dodaj Bluetooth >, a następnie wybierz czujnikiem tętna. Upewnij się, że nosisz czujnikiem tętna na bicepsie podczas procesu parowania, aby aktywować tryb parowania. W przypadku rozłączenia czujnikiem tętna lub rozładowania baterii, zegarek automatycznie ponownie aktywuje optyczny czujnik tętna.
Jeśli parujesz czujnikiem tętna z innym urządzeniem, proces jest podobny. Po prostu przejdź do menu Bluetooth na tym urządzeniu podczas noszenia czujnikiem tętna, a następnie wyszukaj i dodaj urządzenie.
Jeśli czujnikiem tętna jest w stanie sparować, ale często rozłącza się z innym urządzeniem, sprawdź, czy czujnikiem tętna jest podłączony tylko do maksymalnie 3 urządzeń jednocześnie. Jeśli limit ten zostanie przekroczony, czujnikiem tętna może rozłączyć się ze wszystkimi urządzeniami.
Jeśli nadal masz problemy z parowaniem, ładuj czujnikiem tętna przez 2 godziny. Następnie odłącz zasilanie i umieść palec nad czujnikiem tętna. Z tyłu czujnika powinno migać zielone światło, wskazując, że jest on w trybie parowania. Spróbuj ponownie przeprowadzić proces parowania. Jeśli to nie zadziała, spróbuj ponownie uruchomić czujnikiem tętna, wykonując czynności opisane na dole tego artykułu.
Łączenie z aplikacją COROS
Aby sparować czujnikiem tętna z aplikacją COROS, załóż czujnikiem tętna na biceps, aby aktywować tryb parowania. Następnie otwórz aplikację na stronie Profil i wybierz Dodaj nowe urządzenie > Paruj przez Bluetooth > poczekaj, aż telefon wykryje czujnikiem tętna w pobliżu.
Obecnie aplikacja COROS nie obsługuje natywnego rejestrowania danych tętna. Aby korzystać z czujnikiem tętna z telefonem, musisz użyć kompatybilnej aplikacji, takiej jak Polar lub Strava.
Jeśli nadal masz problemy z parowaniem czujnikiem tętna z aplikacją COROS, ładuj czujnikiem tętna przez 2 godziny. Następnie odłącz zasilanie i umieść palec nad czujnikiem tętna. Z tyłu czujnika powinno migać zielone światło, wskazując, że jest on w trybie parowania. Spróbuj ponownie przeprowadzić proces parowania.
Jeśli to nie zadziała, spróbuj ponownie uruchomić czujnikiem tętna, wykonując czynności opisane na dole tego artykułu.
Niedokładne pomiary tętna
Czujnik tętna COROS wykorzystuje optyczny czujnik tętna, który szacuje tętno, emitując światło do obszaru bezpośrednio na skórze, a następnie mierząc ilość światła odbitego lub rozproszonego przez przepływ krwi.
Aby uzyskać najlepsze pomiary z czujnikiem tętna, upewnij się, że nosisz urządzenie prawidłowo, między bicepsem a mięśniami naramiennymi. Noś czujnikiem tętna tak ciasno, jak to możliwe, bez dyskomfortu, aby nie poruszał się ani nie przesuwał podczas treningu. Aby uzyskać więcej informacji na temat noszenia czujnikiem tętna, zapoznaj się z naszym artykułem tutaj: Jak uzyskać najlepsze dane z czujnika tętna COROS
Aby zapewnić dokładne odczyty, pamiętaj o regularnym czyszczeniu czujnika, płucząc go pod świeżą wodą i delikatnie osuszając niestrzępiącą się szmatką.
W zegarkach COROS możesz sprawdzić, czy czujnikiem tętna jest prawidłowo podłączony, jeśli w polu danych tętna znajduje się napis "EXT" (dla "zewnętrznego" paska do pomiaru tętna). Jeśli tego nie ma, czujnikiem tętna może być podłączony, a zegarek polega na wbudowanym optycznym czujniku tętna.
Ponowne uruchomienie czujnika tętna
Niektóre problemy można rozwiązać poprzez ponowne uruchomienie czujnikiem tętna. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:
- Podłącz czujnikiem tętna do kabla ładowania.
- Gdy tylko pojawi się pomarańczowe światło, odłącz kabel ładowania.
- Odczekaj 2-3 sekundy i ponownie podłącz kabel.
- Powtórz cykl podłączania i odłączania 5 razy.
- Gdy odłączysz kabel po raz piąty, pomarańczowe światło powinno migotać kilka razy, a następnie powinno zaświecić się na zielono. Oznacza to, że ponowne uruchomienie powiodło się.
Skontaktuj się z pomocą techniczną COROS
Potrzebujesz pomocy lub masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Ekspertem COROS w jednym z następujących sposobów:
- Złóż formularz żądania pomocy technicznej – Kliknij tutaj, aby rozpocząć
- Wyślij wiadomość za pośrednictwem aplikacji COROS:
- Otwórz aplikację COROS
- Przejdź do strony profilu Obsługa klienta Skontaktuj się z pomocą techniczną Złóż.